Trwa ładowanie proszę czekać ...

Jak wybrać najlepszego sprzedawcę energii? Aspekty pozacenowe

12 marca 2021 0

Konkurencja panująca na rynku sprzedawców energii elektrycznej sprawia, że klienci indywidualni i przedsiębiorcy chętnie skłaniają się do zmiany sprzedawcy prądy. Zmiana sprzedawcy zazwyczaj nic nie kosztuje, a może prowadzić do dużych oszczędności. Wystarczy zatem odpowiedzieć sobie na jedno pytanie: jak wybrać najlepszego sprzedawcę energii elektrycznej, pomijając kwestię opłat.

Długa umowa jako ochrona przed ryzykiem wzrostu cen

Prąd drożeje w ostatnich latach, co szczególnie odczuwają przedsiębiorcy. Stawki przewidziane dla nich nie podlegają zatwierdzaniu przez Urząd Regulacji Energetyki. Warto dołożyć wszelkich starań, aby zabezpieczyć się na wypadek kolejnych wzrostów cen w przyszłości. Rozwiązaniem może być dłuższa umowa z gwarancją stałych cen podpisana z nowym sprzedawcą prądu. Niektórzy sprzedawcy posiadają takie warianty w swojej ofercie.

Obecność taryfy eko

Polskie firmy coraz chętniej zwracają uwagę na wykorzystanie odnawialnych źródeł energii. Troska o środowisko podoba się potencjalnym klientom i partnerom biznesowym. Tak naprawdę, aby korzystać z prądu pochodzącego z OZE, nie trzeba inwestować w infrastrukturę, na przykład ogniwa fotowoltaiczne. Wystarczy, że nowy sprzedawca prądu posiada w swojej ofercie ofertę eko (ma ją m.in. https://poprostuenergia.pl). Przedsiębiorca, który się na nią zdecyduje uzyskuje stosowny certyfikat stanowiący gwarancję, że ilość prądu, jaką zużył, została zakupiona na rynku energii pochodzi z odnawialnych źródeł.

Wygodne podpisanie umowy z nowym sprzedawcą

Małe i średnie przedsiębiorstwa mogą zmienić sprzedawcę energii z dnia na dzień. Dziś odbywa się to bezpłatnie. Przez Internet można przeanalizować ofertę przygotowaną przez sprzedawcę, a następnie podpisać umowę dostarczoną przez kuriera.

Koszty prądu ponoszone przez przedsiębiorstwa mogą mogą być naprawdę wysokie, dlatego warto świadomie wybrać ofertę, a przy tym sprzedawcę energii oraz. Dzięki temu, nie tylko można obniżyć wydatki przedsiębiorstwa, ale też znaleźć sprzedawcę, który okaże się doskonałym partnerem biznesowym na długie lata.  

Artykuł partnera