Trwa ładowanie proszę czekać ...

Ulotki i wizytówki firmowe - czy opłaca się je zamówić?

25 stycznia 2022 0

​Każda firma musi zadbać o odpowiednią reklamę, tak aby móc dotrzeć do potencjalnego klienta. Choć obecnie stawia się głównie na reklamę internetową, to jednak warto rozważyć zamówienie ulotek oraz wizytówek firmowych, które same w sobie stanowią doskonałą formę promocji.

Wizytówki dla właścicieli i managerów

Wizytówka firmowa to najprostszy sposób, aby podać zainteresowanym bądź partnerom biznesowym dane kontaktowe w całkowicie profesjonalny sposób. Niegdyś wizytówki były niezwykle popularne, z czasem jednak nieco o nich zapomniano. Dziś ponownie wracają do łask. Pozostaje pytanie, dla kogo właściwie zamówić wizytówki firmowe? Co oczywiste, muszą je posiadać właściciele przedsiębiorstwa, lecz powinni posługiwać się nimi również managerowie czy dyrektorowie poszczególnych działów. Trudno wyobrazić sobie, aby wizytówki nie posiadał przedstawiciel handlowy, dyrektor działu prawnego czy główny księgowy. Do stworzenia dobrej jakości wizytówek można wykorzystać druk na laminacie, który jest odporny na działanie niekorzystnych czynników, na przykład na zalanie czy zarysowanie. Laminowane wizytówki świadczą o powadze i wysokiej randze firmy. Dobrze jest zamówić również wizytówki ogólne, na których klient znajdzie dane kontaktowe na przykład na recepcję.

Ulotki dla firm usługowych

O ile wizytówki firmowe sprawdzają się w przypadku przedsiębiorstw prowadzących działalność handlową i usługową, o tyle ulotki będą dobrym rozwiązaniem dla firm świadczących różnego typu usługi, ewentualnie również dla lokali gastronomicznych. Ulotka sama w sobie nie powinna być zbyt dużych wymiarów - idealnie, aby zgięta na pół mieściła się w kieszeni spodni. Na ulotce powinny znaleźć się najważniejsze informacje, a więc dane kontaktowe, nazwa firmy i jej logo, a także oferta firmy. Dzięki temu klient przynajmniej pobieżnie będzie się mógł zapoznać z profilem działalności przedsiębiorstwa. Do produkcji ulotek dobrze jest wykorzystać druk fleksograficzny, który okazuje się być stosunkowo tanim rozwiązaniem. Ulotki możemy oczywiście rozdawać przechodniom, choć zwyczaj ten nieco odchodzi już w zapomnienie. Dobrze jest je jednak umieścić w niewielkim pojemniczku, z którego goście i klienci będą mogli zabrać ulotkę do domu. Wbrew pozorom niewielkich rozmiarów ulotka może mieć duży zasięg, dlatego naprawdę warto zainwestować w taką właśnie formę reklamy. Dzięki temu możemy trafić nawet do klienta, który na co dzień nie korzysta z internetu zbyt często, a w skrajnych przypadkach nie korzysta z niego w ogóle - mowa na przykład o seniorach.

Artykuł partnera